kontakt@trafficmonsoonteam.pl
W jaki sposób wykonuje się gadżety reklamowe?

W jaki sposób wykonuje się gadżety reklamowe?

Chcąc, aby klienci lub kontrahenci zapamiętali naszą firmę, powinniśmy pomyśleć o gadżetach reklamowych, które zwrócą ich uwagę. Z pewnością decydując się na wybór odpowiednich gadżetów, czasem zastanawialiśmy się, w jaki sposób są one wykonywane. Czy są specjalne metody, które pozwalają na umieszczenie naszego logo na kubkach, długopisach czy pendrive’ach? Którą z tych metod wybrać, jeżeli zależy nam na jakości nadruku oraz jego długoletniej trwałości?

Szybko i precyzyjnie

grawerowanie laseremJednym z najszybszych procesów znakowania przedmiotów jest znakowanie laserem. Firmy oferujące tego typu usługi znajdują się w Warszawie, jak i wielu innych dużych miastach. Znakowanie laserem jest niezwykle proste – nie trzeba posiadać doświadczenia w obsłudze przeznaczonych do tego urządzeń. Laserowe grawerowanie może być wykonywane na elementach metalowych, jak i plastikowych. Grawerowanie plexi zapewnia tworzenie trwałych zdobień na tworzywach sztucznych. Proces ten charakteryzuje się szybkością, dlatego polecany jest do masowego oznaczania gadżetów. Znakowarki laserowe wyposażone są w oprogramowanie, które pozwala im na współpracę ze wszystkimi programami graficznymi, dzięki czemu nigdy nie musimy martwić się o problemy związane ze wstrzymaniem produkcji ze względu na niedostosowanie pliku z projektem graficznym do potrzeb maszyny.

Liczy się kunszt

notesyJeżeli wśród naszych gadżetów reklamowych znajdą się notesy czy foldery, warto pomyśleć o uszlachetnieniu druku, na co pozwala tłoczenie na gorąco. W ten sposób możemy uzyskać specjalną strukturę kartki i oryginalne zdobienia. Wykorzystanie folii metalizowanych, matowych lub błyszczących, a także folii pigmentacyjnych, nie tylko umożliwia uzyskanie dodatkowych walorów estetycznych, ale także poprawia trwałość i wytrzymałość produktu. Specjalne rodzaje folii pozwalają na tłoczenie na gorąco na trudnych powierzchniach, na przykład takich, które były uprzednio lakierowane UV. Zaletę stanowi uzyskanie czystej krawędzi wzoru oraz bardzo dobra przyczepność do podłoża – nie ma właściwie żadnej możliwości, aby naklejona folia odczepiła się od powierzchni. Tłoczenie na gorąco doskonale sprawdza się przy zdobieniu opakowań kartonowych. Wiele firm z Warszawy i dużych miast decyduje się na wykorzystanie tej metody, aby wyróżnić się spośród innych dzięki oryginalności i nietypowości uzyskanych gadżetów.

Powierz to drukarni

gadżety reklamoweMasowe znakowanie gadżetów będzie najłatwiejsze we współpracy z dobrą drukarnią, która wśród swoich usług wymienia technikę tampodruku. Stempel, na który nakładamy farbę drukarską, musi posiadać odpowiedni kształt, dzięki czemu możliwe jest zdobienie gadżetów z różnych materiałów: z tworzywa sztucznego, gumy, szkła czy metalu. Maszyna do tampodruku umożliwia także precyzyjne znakowanie tkanin. W zależności od potrzeb wykorzystuje się tamponiarki jedno-, dwu- lub wielokolorowe. Maszyny do tampodruku jednokolorowe w swoim wyposażeniu posiadają tylko jeden kałamarz. Dzięki nim uzyskamy nadruki o jednej wybranej przez nas barwie. Tamponiarki wielokolorowe pozwalają na stworzenie już bardziej skomplikowanych wzorów. Wszystkie maszyny posiadają wbudowane systemy czyszczenia tamponów, dzięki którym nie musimy martwić się o stan stempli po skończeniu pracy. Panele kontrolne pozwalają na prowadzenie nadzoru nad serią zdobionych aktualnie gadżetów reklamowych.

Która metoda jest najlepsza?

drukarniaZ pewnością każda z wymienionych metod posiada swoje zalety, jak i wady. Według portalu www.signs.pl szukając rozwiązania odpowiedniego dla nas, powinniśmy zastanowić się nad kilkoma rzeczami:

  • czy będzie to produkcja masowa, czy jedynie niewielki nakład gadżetów reklamowych,
  • czy zależy nam na szybkości prowadzonych działań,
  • z jakiego tworzywa wykonane są gadżety, które chcemy opatrzyć naszym logiem.

Biorąc pod uwagę te zmienne, uda nam się znaleźć najlepszą dla nas metodę, dzięki której uzyskamy wyjątkowe, oryginalne gadżety reklamowe.

Podsumowanie

Gadżety reklamowe są dodatkiem, który często jest pożądany przez klientów. Powinny odznaczać się więc nie tylko walorami estetycznymi, ale także praktycznością – długopis z logo naszej firmy sprawi, że nasza nazwa będzie widziana przez klienta nawet kilkanaście razy w ciągu dnia. Wśród najpopularniejszych gadżetów wymienić można także pamięci USB i powerbanki, kubki, zapalniczki oraz notatniki. Niektórzy mogą zostać zaskoczeni parasolami, identyfikatorami bagażowymi, etui na telefon, świeczkami czy zegarami. Dzięki nim zostaniemy zapamiętani – pozwoli nam to wyrobić sobie markę i zachęci potencjalnych klientów do współpracy z nami.

Close Menu